Sunday, August 28, 2016

KELAS JAHITAN BELLEZZA NILAI

Sedikit info mengenai Bellezza Collection (Fashion Design & Academy) :

-Akademi kecil Bellezza Collection (Fashion Design & Academy) terletak di Putra Nilai (Bandar Baru Nilai) N.Sembilan. Lokasinya berhadapan jalan besar Dataran Nilai, N.Sembilan.
InsyaAllah,
-Telah beroperasi lebih 12 tahun dalam industri jahitan & fesyen.
-Bellezza Collection pernah terlibat secara langsung dengan jemputan pertunjukan fesyen dan memberikan ceramah di IPTA tentang fesyen.
-Pernah bekerjasama dengan sebuah kilang di N.Sembilan dalam menghasilkan topi musim sejuk untuk di eksport ke negara-negara Eropah.
-Terlibat di dalam beberapa pertandingan fesyen yang turut disertai oleh beberapa pereka fesyen lain yang terkenal.
-Pengalaman tenaga pengajar lebih 23 tahun dalam industri jahitan & fesyen. Tenaga pengajar berkelulusan Bachelor of Design ( Fashion ) ITM / UiTM serta berpengalaman sebagai Industrial Engineer dalam industri tekstil dan jahitan di salah sebuah kilang US yang terletak di Malaysia.
-Pengalaman tenaga kerja lebih 23 tahun dalam bidang pengurusan & operasi pelbagai industri pembuatan termasuk tekstil/jahitan.
Alhamdulillah..

Insya-Allah,
Di Kelas Jahitan Bellezza Nilai..
Kami tidak menawarkan kemudahan mewah untuk para pelajar, hanyalah tempat belajar yang mempunyai kemudahan peti sejuk kecil (menjual minuman), kemudahan tempat solat dan tandas, tempat belajar dengan para pelajar yang menceriakan, insyaAllah, kemudahan pembelian top up telefon untuk pelajar serta beberapa kemudahan asas kecil yang lain.


Jika anda berminat mengikuti kelas menjahit pakaian di sini, boleh sms ke 013-2292611 / 019-329 0756 untuk temujanji lanjut bagi mendapatkan penerangan terperinci tentang pakej, harga serta syarat-syarat sebagai pelajar di sini.

Kelas diadakan pada Sabtu / Ahad sahaja.
Sabtu: 9.30am -1.30pm / 3pm-6pm / 8pm-11pm

Ahad: 9.30am-1.30pm / 3pm-6pm

SILA LIKE FB KELAS JAHITAN BELLEZZA 

Hanya untuk Bumiputera Islam.
Tertakhluk kepada terma dan syarat.














































































No comments:

Post a Comment